V svoj team vabimo zanesljivo, teamsko osebo za vodenje administracije.
Delovne naloge obsegajo komunikacijo s strankami in poslovnimi partnerji, pregledovanje in pripravo dokumentacije, pripravo in izdajo računov, druge administrativne naloge in skrb za pisarno.
Izobrazba: sredna strokovna, srednja splošna, Ekonomija
Alternativna izobrazba: višješolska (prejšnja), višja strokovna
Delovne izkušnje: niso potrebne
Znanje jezikov: slovenski, angleški jezik, zaželeno znanje tudi katerega drugega tujega jezika
Računalniška znanja: urejevalnik besedil, delo s preglednicami, poznavanje socialnih omrežji
Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas
Poskusno delo: 3 mesece
Urnik dela: dopoldne
Kandiate vabimo, da svoje prijave oddajo po mailu na naslov info@liftko.si ali pokličejo na telefonsko številko 030 675 200 do 26. 4. 2022
Ste podjetje, ki se ukvarja z vzdrževanjem in montažo dvigal, tekočih stopnic in trakov, invalidskih dvižnih ploščadi? Vabimo vas, da postanete naš poslovni...
VečZ veseljem vam sporočamo, da smo za vas odprli novo spletno trgovino Liftko d.o.o.. Spletna trgovina se bo razvijala v več fazah, zato bo v začetni fazi na voljo manjše število rezervnih delov. Naša vizija je, da...
VečNaša ekipa je prejšnji teden obiskala Interlift, kjer je sklenila veliko novih poznanstev. To je bila za vse zelo zanimiva in produktivna izkušnja in se že veselimo naslednjega interlifta. Prav tako lahko z velikim veselje...
Več